هدایای تبلیغاتی ابزاری برای تضمین افزایش فروش
هداياي تبليغاتي افزايش فروش شما را تضمين مي کندهداياي تبليغاتي مي توانند در جهت ارتقاي ميزان پاسخ گويي مشتريان به پيام هاي تبليغاتي نقش مهمي داشته باشند.استفاده از مشوق هاي تبليغاتي و هداياي ارزشمند مي تواند مشترياني را که با پيام شما از طريق راديو، تلويزيون ، اينترنت و يا روزنامه ها آشنا شدند به شما نزديکتر و آنها را براي برقراري تعامل ترغيب کند.يکي از رفتارهاي طبيعي انسان تصميم گيري براي خريدهاي لحظه اي در واکنش به گزينه هاي ارزشمند و به صرفه است تاکتيکهاي بنيادين فروش بر پايه ي درک تاثير گذاري محرک ها ، هيجانات و احساسات بر فروش خدمات يا محصولات است.
فروشندگان با تجربه مي دانند که بيشتر خريد هاي مشتريان تحت تاثير هيجانات و احساسات آن ها شکل مي گيرد و منطق نقش کمتري در خريد دارد اگر شما بتوانيد توجه مشتريان بالقوه را جمع کنيد و به علايق و خواسته هاي آنها پاسخ دهيد قادر خواهيد بود به سرعت بر تصميم گيري هاي خريد آن ها تاثير گذار باشيد.
استفاده از هداياي تبليغاتي به عنوان مکمل ساير فعاليت هاي تبليغاتي ، شما را در دستيابي به اين قابليت ياري مي کند.
ارائه هداياي تبليغاتي رايگان يا ارائه فرصت برنده شدن در قرعه کشي ها براي کسب جوايز بزرگ توجه مشتريان را به خود جلب مي کند و مورد علاقه آن ها واقع مي شود و مي تواند آن ها را براي خريد ترغيب کند. خلاصه آنکه ارائه هداياي تبليغاتي مشتريان بالقوه ره به مشتريان فعلي تبديل مي کند.
انتخاب مناسب ترين هداياي تبليغاتي براي تکميل تاثير تبليغات رسانه اي نيازمند اين است که خواسته ها و تمايلات مشتريان بالقوه خود را بشناسيد. اجراي تحقيقات بازاريابي و مطالعه الگوهاي خريد مصرف کنندگان مي تواند اين هيجانات و خواسته هاي مشتريان هدف را روشن نمايد و آن چه در حال حاظر براي آن ها جذاب است را به شما نشان دهد.
يافتن پاسخ براي اين پرسش نقطه آغاز فعاليت هاي شما به منظور ارائه هداياي تبليغاتي و کسب موفقيت در برنامه هاي فروش است ، پاسخ به اين پرسش در مناطق جغرافيايي مختلف ودر سطح بازار هاي هدف گوناگون يکسان نيست از اين رو بهترين راه اين است که با مشتريان فعلي خود در مورد علايق آن ها صحبت کنيد و بپرسيد که دريافت چه هديه اي براي آن ها جذاب تر است؟
هر قدر تحقيقات شما به زندگي واقعي مشتريان نزديکتر باشد تاثير هديه تبليغاتي شما بيشتر خواهد بود.