ویژگی یک هدیه تبلیغاتی خاص یا نفیس چیست؟

نکته بسيار مهم اين است که هديه تبليغاتي نفيس يا خاص صرفا به واسطه ي هزينه اي که بابت آن پرداخت شده شناخته نمي شود. فرض کنيد نتيجه تحقيقات شما بيان مي کند که پيامي که بايد منتقل شود عبارتست از:
“هميشه ما را به خاطر بسپار”
اکنون نوبت انتخاب ابزار مناسب تبليغات يا به عبارتي کانال انتقال پيام مناسب است. فرض کنيم که با توجه به پارامترهاي انتخاب ابزار به اين نتيجه رسيده ايم که ما به عنوان يک سازمان فاخر نيازمند به ابزار “هديه تبليغاتي پرستيژي” هستيم.
قدم بعدي تحليل مخاطب است. اگر به ليست طبقه بندي هداياي تبليغاتي مراجعه کنيد با عناويني چون هداياي تبليغاتي مديريتي، هداياي تبليغاتي پرستيژي، هداياي تبليغاتي لاکچري و… مواجه خواهيد شد. در واقع اين طبقه از هدايا قرار است با ارائه شدن به افراد خاصي، هدف غائي انتقال پيام “هميشه ما را به خاطر بسپار” را منتقل نمايد. با کمي جستجو در اينترنت ميتوانيد انواع پيشنهادات شرکت هاي مختلف تبليغاتي را ليست کنيد. ولي قبل از اين که ويژگي هاي افراد مورد نظر شما تحليل نشود نميتوان آنها را به سادگي هدف قرار داد. فرض کنيد ما فردي تحصيلکرده با پوزيشن سازماني مديريتي و بازه سني مشخصي را انتخاب کرده ايم که جرو نسلي ميباشد که با تکنولوژي هاي روز همگام است. لازم است بدانيم برنامه نرمال روزانه اين مدير خاص چيست؟ به کجا ها مي رود؟ از چه ابزارهايي استفاده ميکند؟ به چه پارامترهاي فرهنگي و اجتماعي اهميت ميدهد؟ ارزش هاي مشترک اين افراد چيست ؟ چه وسايلي به آنها حس يک تجربه خوب مي دهد؟ چگونه ميشود ذهن آن ها را روزانه درگير کرد تا هر روز شما را به خاطر بسپارند؟ بايد ديد اين درگيري ذهني آنها با شما بايد آگاهانه باشد يا ناخودآگاه. همچنين روشهاي ارائه اين هدايا به آنها، مسائلي چون بسته بندي، ذکر و يا عدم ذکر متن هاي تبليغاتي، تکراري بودن و يا نبودن هدايا براي آنها و همچنين در دسترس عوام جامعه بودن و يا القا حس پيشرو بودن در تملک تکنولوژي هاي جديد و… خود داستان هاي ديگيريست.
هديه تبليغاتي مديريتي خاصبنابراين فرايند گزينش يک هديه تبليغاتي خاص کاملا علمي و چالش برانگيز خواهد بود و نياز به تحليل و بررسي هاي متخصصين و مشاورين مربوطه در اين صنعت را دارد. فلش مموري تبليغاتي
اگر شما براي مديران، پزشکان، متخصصين و افراد خاص، حساس و ويژه به دنبال هديه تبليغاتي ارزان ولي ويژه اي هستيد که در دسترس عموم افراد جامعه نباشد، تکنولوژيک و نوآورانه بوده و استفاده از آن به افراد احساسات ويژه اي چون حس شادابي و سلامتي القا کند و در ميان اين احساسات خوب، شما را به خاطر آورند، وسيله اي که طول عمر کوتاهي مانند سالنامه هاي تبليغاتي يا ساير وسايل مرسوم نداشته باشد بلکه کاربردي و مفيد باشد و به راحتي ذهن آگاه و ناخودآگاه آن ها درگير کرده و در يک کلام جزو هداياي تبليغاتي منحصر به فرد باشد، ما به شما دستگاه سنيتايزر را پيشنهاد ميدهيم. خلاقانه و نوآورانه با طراحي زيبا، بسته بندي منحصر به فرد، شيک و لاکچري و قيمت مناسب از ويژگي هاي اين محصول مي باشد.